Nrg Line

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΠΡΑΤΗΡΙΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ

67 σχόλια:

  1. ΕΓΩ ΕΧΩ 33% ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΡΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΔΩΣΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΜΙΑ ΑΜΑΞΑΡΑ ΤΖΙΠΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΜΟΣΤΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΦΡΑΓΚΑ ΝΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΩ ΚΑΙ ΚΑΤΟΥΡΑΩ ΣΤΟ ΝΤΕΠΟΖΙΤΟ

      Διαγραφή
  2. Εγώ έχω καταγράψει μέχρι και 45% μείωση.Σε ταξίδι αγγίζει το 50% άνετα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος και πολύ τυχερός που το βρήκα πρίν βάλω υγραέριο στο αμάξι και χάσω το μισό μου πορτμπαγκάζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρων. Δεν υπάρχουν και τίποτα φωτογραφίες να δούμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φυσικά και υπάρχουν!
    Το τηλέφωνο της εταιρίας είναι 210-9751350, για να σου στείλω ότι θέλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μα καλα πως γινεται αυτο; να καιει το αυτοκινητο νερο; ρε παιδια ηρεμηστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φυσικά και γίνετε τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο συμβαίνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ας κάνουμε επιτέλους κάτι και εμείς για τον πλανήτη αλλά και για την τσέπη μας...
    Το 85% μείωση στα καυσαέρια τι σας λέει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ελα τωρα... μηπως ειναι καποιο τρικ αυτο; το λεω αυτο γιατι εχουν βγει πολλα για την οικονομια και για τον πλανητη, και τελικα μονο τα λεφτα μας θελουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμένα στο αυτοκίνητό μου δεν υπάρχει κανένα τρίκ...
    έχω δει όλα τα παραπάνω...
    κάνω 750 χιλ. με ένα ρεζερβουάρ μέσα στην Αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το κιτ ειναι universal?
    Δηλαδη, αν αλλαξω αυτοκινητο μπορω να το βγαλω απο το παλιο και να το βαλω στοκαινουριο μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φυσικά και μπορείς!!!
    Η προυπόθεση είναι να συμβαδίζει στην κατηγορία των κιβικών του νέου σου αυτοκινήτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θεσσαλονικη LANCIA Y 1100cc το τοποθετησα εδω και μια εβδομαδα περασα κτεο και δεν εδωσαν σημασια εψαχναν ρυπους στον αναλυτη δεν βρηκαν και εγραψαν αλλα στο φυλλο. εγω παντως βρηκα ροπη οικονομια καθαρο κινητηρα και φυσικα δεν εχω ενοχες για την μολυνση του περιβαλλοντος εκεινο ομως που πρεπει να ομολογησω ειναι οτι ειμαι ακομα στις μετρησεις καταναλωσης καυσιμου και εχω ενα θεμα με τον λ και τη συνεργασια του με τον ψευτη. θα επανελθω με νεοτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θεσσαλονικη LANCIA Y 1100cc ολοκληρωθηκαν οι ρυθμισεις και ο ψευτης (ρυθμιζει τον λ)συνεργαστηκε αψογα. για οσους δεν γνωριζουν πρεπει να πω οτι το αυτοκινητο ειναι μονου σημειου ψεκασμου και ο λ ειναι ο αισθητηρας οξυγονου εγω λοιπον τον παρεκαμψα με τον ψευτη και ρυθμιζω ηλεκτρονικα με ποντεσιομετρο απο το εσωτερικο του αυτοκινητου το οξυγονο (κατι αναλογο με τον αερα στο καρμπυρατερ) ετσι αυξανοντας το οξυγονο μειωνεται το καυσιμο και εχω μεγιστη οικονομια χωρις παρενεργειες. ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ θα επανελθω με αποτελεσματα μετρησεων χλμ/
    λιτρα κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλαράκι ακόμα περιμένουμε τα αποτελέσματα σου
    Ενας φίλος με ένα BMW 330 είναι πολύ ευχαριστημένος.
    Πες μας και εσύ με τα μικρά κυβικά τι παίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Hundai Matrix 1.6cc
    12 Λίτρα βενζίνη από ρεζέρβα έκανα 150χιλ.
    πρίν το σύστημα δεν έκανα ούτε 85χιλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Audi 1.8T. Δεν θα πώ πολλά απλά έχω γλιτώσει 1 φουλαρισμα τον μήνα. Λόγω πολλών χιλιομέτρων που κάνω βάζω μισό ντεπόζιτο την εβδομάδα ίσον 4 φορές για βενζίνη τον μήνα. Τώρα πηγαίνω 3 και μάλιστα όχι πάντα. Το σωστό μούμερο είναι 2,5 φορές. Σκεφτήτε πως θέλω 60€+ για το μισό ντεπόζιτο και υπολογίστε το κέρδος μου.Προσθέστε τώρα και το κέρδος του πλανήτη, μας κάνει ένα μεγάλο νούμερο για την τσέπη μου και ένα τεράστιο για τον πλανήτη.
    Τώρα θα βάλω και στο δεύτερο αυτοκίνητο μου. Ένα Ibiza 1.4 και θα επανέλθω με στοιχεία για αυτό.
    Φίλε Γιώργο αυτό αν το κατάλαβες είναι παραγγελία. Δεύτερα πρωί καταθέτω τα χρήματα και σε ενημερώνω για να βάλουμε στο Ibizaki μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θεσσαλονίκη υπάρχει κάποιος που να το περνάει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ναι υπάρχει πάρε με τηλ. να σου πω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. σας ειδα στο ιντερενετ και αναρωτιεμαι αν οντως μπορει να επιτευχθει μια τετοια εξοικονομηση στην καταναλωση απιστευτω μου φαινεται..,εσεις σαν εταιρεια τι εγγυησεις δινετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. an ειστε τοσο σιγουροι για το πρωιον σας τοτε σε περιπτωση που δεν παει καλα θα μου επεστρεψετε τα χρηματα μου?και η εγγυηση συνοδευεται απο τα αντιστοιχα εγγραφα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το προϊόν κατασκευάζετε στην Γερμανία.
    Δεν είναι τυχαίο ότι η Mercedes το έχει σαν στάνταρ εξοπλισμό στα φορτηγά της από το 2008.
    Συνοδεύετε από εγγύηση ενός έτους με αντικατάσταση σε περίπτωση κατασκευαστικών λαθών (δεν έχει συμβεί ποτέ παγκόσμια από το 2008 μέχρι σήμερα).
    Στις τοποθετήσεις που έχει κάνει η εταιρία μας παγκόσμια, όλοι οι πελάτες έχουν δει μείωση κατανάλωσης είναι απόλυτα ευχαριστημένοι.
    Στην Ελληνική αγορά από τον Οκτώβριο έως σήμερα έχουμε πάνω από 30 τοποθετήσεις συστημάτων και έχουμε μόνο θετικά αποτελέσματα, μπορείς να δεις παραπάνω τα σχόλια.
    Όσο για την πολιτική επιστροφής χρημάτων, έχουμε την ίδια με όλες τις μεγάλες εταιρίες της αγοράς (Sony,Nokia,LG,Σαρακάκης,Παζαρόπουλος,Karenta κτλ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. κοιταξτε ολα τα παραπανω ακουγονται καταπληκτικα μειωση ανω του 40% στην καταναλωση ειναι φοβερο με ενδιαφερει το πρωιν σας δεν το συζητω,αναρωτιεμαι ομως γιατι εφοσον ειναι τοσο αποτελεσματικο, η Mercedes το βαζει μονο στα φορτηγα και οχι στα υπολοιπα μοντελα?θα ηθελα να μαθω και την τιμη αν εχετε την καλοσυνη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. υπαρχει καποια δυνατοτητα δοκιμης αυτης της συσκευης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η ερώτηση σου πραγματικά με εκπλήσσει!!!
    Δεν σε παραξενεύει ότι η αμερικάνικη αεροπορία το χρησιμοποιεί στα αεροσκάφη της από το 1921 και εμείς το μαθαίνουμε τώρα?
    Η μήπως δεν γνωρίζεις τα μεγάλα συμφέροντα των πετρελαιοβιομηχανιών?
    Πώς σου φαίνεται ότι όλοι μιλάμε τώρα για τα φωτοβολταική και αιολική ενέργεια όταν υπάρχουν αναφορές για τα παραπάνω από τον Αρχιμήδη και μην ξεχνάμε ότι τα τελευταία 100 χρόνια όλοι μας χρησιμοποιούμε ηλιακούς θερμοσίφωνες.
    Η μήπως το υγραέριο που απαγορεύτηκε πριν 30 χρόνια σαν επιβλαβές και επικίνδυνο δεν επετράπη σε μια νύχτα όταν τα μεγάλα συμφέροντα ήταν σε θέση να το προμηθεύσουν?
    Παρεμπιπτόντως τον Σεπτέμβριο το υγραέριο είχε 0,61 και τώρα έχει φτάσει το ένα ευρώ.
    Σε λίγο καιρό που θα έχουν πετάξει όλοι τα λεφτά τους στην τοποθέτηση του, θα φτάσει την τιμή της βενζίνης.
    Όσον αφορά την τιμή που με ρωτάς υπάρχουν 4 διαφορετικά κιτ που έχουν να κάνουν με τον κυβισμό και την ιπποδύναμη του οχήματος.
    Μπορείς όποτε θες να με πάρεις τηλέφωνο να σε ενημερώσω.
    Δεν υπάρχει δυνατότητα δοκιμής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγνώμη που μπαίνω στην κουβέντα σας αλλά διάβασα τα παραπάνω και δεν άντεξα.
    Ρε φίλε "ΑΝΩΝΥΜΕ" θέλεις και τα ρωτάς όλα αυτά ή έχεις κάποιο άλλο σκοπό? Με τις ερωτήσεις σου φαίνεται να πλήτωντε τα συμφέροντα σου. Είναι δυνατόν να ρω΄τας εάν μπορείς να το δοκιμάσεις? Πού είσαι στο σούπερμαρκετ και αγοράζεις τυρί? χαχαχαχαχαχα
    Καταλαβαίνω την αγωνία σου για κάτι που θέλεις να βάλεις στο αυτοκίνητο σου, και εγώ έψαχνα πληρογορίες και έκανα ερωτήσεις στα παιδιά πρίν το πάρω αλλα εσύ το παρακάνεις?
    Εμένα μου είπαν πως θα δώ μέχρι 40% οικονομία και έχω καταγράψει παραπάνω,
    Ένα πράγμα έχω να πώ...
    Οι έξυπνοι βάζουν υδρογόνο, οι άλλοι βάζουν υγραέριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλημέρα σε όλους.
    Φίλε Audi τρομερή η ατάκα σου «οι έξυπνοι βάζουν υδρογόνο…..»
    Σε πειράζει να την χρησιμοποιήσω στο νέο μας site www.waterfuel.gr?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. να σου πω ρε εξυπνε audi,επειδη δεν εχω εγω συμφεροντα αλλα μαλον εσυ τα εξυπερετεις,αμα εχω απορριες και θελω να ρωτησω κατι θα ρωτησω δεν θα δωσω αναφορα σε κανεναν, γιατι αυτη τη συσκευη δεν θα μου την χαρισεις ουτε εσυ ουτε η εταιρεια,αν βρικομαι σε σουπερ μαρκετ η καπου αλλου δικο μου θεμα,δεν μπορει να μου τη δωσει για δοκιμη,τοτε να μην την δωσει μια ερωτησει εκανα απογορευεται??? οταν ομως η αγορα εχει γεμισει με παρομοιες συσκευες και ολοι υποσχονται εξοικονομηση 50% 40% προχθες ενας που ειχε συσκευη που δουλευε με υδρογονο ειπε οτι μου εγγυαται μεχρι 60%(αυτο μου φανηκε απιστευτο) και μου ζηταει 300ευρ,τα λεφτα αυτα ο κοσμος τα δουλευει και δεν τα βρικει στο δρομο,τα αστειακια περι εξυπναδων αλλου,αν ειναι να πληρωσω θελω να ξερω τι αγοραζω..,δεν ειμαι απο αυτους που μολις ειδανε κατι αμεσα τρεχουν να το παρουν,και απο μαλιστα απο το ιντερνετ οπου ο καθενας μπορει να γραψει οτι θελει και να βαλει 3,4 τυπους να κανουν θετικα σχολια υπερ,η μηπως αυτο σου φαινεται παραλογο?λοιπον ηθελα να το απαρω αλλα ασ το καλυτερα αλλαξα γνωμη ευχαριστω για τις πληροφοριες και γεια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απο εμένα ελεύθερα φίλε μου. Έτσι μου ήρθε και την έγραψα.Χαρά μου να την βλέπω στο site σας.
    Θα περάσω από το μαγαζί για να μιλήσουμε για ένα φορτηγό από την εταιρεία που εργάζομαι.Τους είπα για το σύστημα και ενθουσιάστηκαν. Θέλουν να βάλουν ένα σύστημα στο φορτηγό για να το δοκιμάσουν και μετά θα βάλουν σε όλα τα οχήματα της εταιρείας.
    Φίλε ανώνυμε έτσι δοκιμάζεις κάτι.Παίρνεις ένα και μετά παίρνεις και ποσότητα. Όσο για τα υπόλοιπα που λές τί να σου πώ έχεις κάποιο δίκιο αλλά εσύ το παράκανες στις ερωτήσεις. Εγώ δεν βγήκα ανώνυμα να γράψω έβαλα το όνομα μου και το όχημα μου. Τα συστήματα με τα 300€ δεν τα ξέρω.Εγώ το έψαξα΄,όπως κάνεις και εσύ και κατέληξα εδώ και είμαι ευχαριστημένος. Τώρα αν όσοι θέλουν να πουν την άποψη τους κρίβοντε πίσω από ένα "ΑΝΩΝΥΜΟΣ" δεν σου φταίω εγώ.
    Παιδιά σας χάλασα μία πώληση ή σας γλύτωσα από έναν μυστήριο και ιδιότροπο πελάτη! Τι να πώ.Συγνώμη δεν θα ξαναπώ την γνώμη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. το οτι εχεις βαλει ενα ονομα δεν συμαινει τιποτα παραμενεις αγνωστος,αλλα δεν με ενδιαφερει αυτο..,οτι υπαρχει η συσκευη που λεω δεν θελει πολυ απλα ψαξε λιγο στο δυαδυκτιο και θα δεις σε διαβεβαιω οτι υπαρχουν παρα πολλοι ειδικα τωρα που τα πραγματα εχουνε σφυξει και μολις παρουν τα λεφτα αντε ψαξε μετα,ακουω το γνωστο σχεδον σε ολους οτι και καλα ειναι καιρο στην αγορα κτλ ξαφνικα ολοι γινανε εμπειροι απλα εμεις δεν το ξεραμε τεσπα το προσπερνω,δηλαδη οποιος δεν πιστευει και αμφιβαλει γινεται μυστηριος?,εσυ τι θελεις να πιστεψω εσενα επειδη εβαλες ενα ονομα,τι λες δεν πας καλα,μηπως εχεις τιποτα ποσοστα?αν εγω ειμαι μυστηριος τοτε ολη η Ελλαδα ειναι ετσι σημερα ο κοσμος δεν αγοραζει ευκολα,τυφλη εμπιστοσυνη δεν εχω σε κανεναν..,και σιγα της ερωτησεις που εκανα τι σε παραξενεψε τι οτι ζητησα να το δοκιμασω?σου φανικε περιεργο αυτο?σου φανικε περιεργο οτι ρωτησα αν υπαρχει εγγυηση?και οι δυο ερωτησεις απτονται αμεσα της αξιοπιστιας οπως του πρωιοντος ετσι και της εταιρειας που τα πουλαει,αυτα η εταιρεια πρεπει να σου τα λεει απο μονη της..,εμενα παντως εσυ μου φαινεσαι μυστηριος που παρουσιαστηκες μετα της ερωτησεις να κανεις τον πυροσβεστη,μου ειναι αδιαφορει η γνωμη σου εκτος και αν εσυ το πουλας,τοτε μη το παιζεις ασχετος..,τεσπα πες οτι θελεις δεν με ενδιαφερει αλλα λεφτα δεν δινω,ευχαριστω παντως εσενα γτ αν δεν εισουν εσυ μπορει και να το σκεφτομουνα,οι αλλοι τουλαχιστον επιστρεφουν τα λεφτα η ετσι λενε...εδω ουτε κουβεντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Παιδιά συγνώμη αλλά με τις αργίες των ημερών σας έχασα…
    Φίλε Audi οι καλύτεροι πελάτες είναι οι ευχαριστημένοι πελάτες που θα το προτείνουν και αλλού και σε ευχαριστώ.
    Φίλε Ανώνυμε θα ήθελα να ξέρεις ότι ο φίλος Audi πρώτα από όλα δεν είναι άγνωστος αφού είναι πελάτης μας και με όλους τους πελάτες μας είμαστε φίλοι πλέον.
    Θέλω επίσης να ξέρεις ότι εμείς πριν καταλήξουμε στο σύστημα που σου προτείνω από την Γερμανία, έχουμε δοκιμάσει το 80% που κυκλοφορεί αυτή την στιγμή στην αγορά και δεν έχουμε μείνει ευχαριστημένοι.
    Εκεί όμως που πραγματικά διαφωνώ μαζί σου είναι στο θέμα της δοκιμής και της επιστροφής χρημάτων και θα στο αποδείξω.
    Πρώτα από όλα όταν αγοράζεις ένα κινητό τηλέφωνο για παράδειγμα το δοκιμάζεις πρώτα για κανένα μήνα? Ακόμα και στις εταιρίες που σου εγγυώνται επιστροφή χρημάτων αν προσέξεις στα «ψιλά γράμματα» σου λένε «εφόσον η συσκευασία δεν ανοιχτεί»
    Ευχαριστώ πολύ έτσι το δίνω και εγώ….
    Το σημαντικότερο όμως που πας να πέσεις στην παγίδα είναι ότι αν δεν δουλέψει όπως λες, θα το επιστρέψεις.
    Μιλώντας για όλα αυτά τα μηχανήματα της αγοράς…. Πως θα αποδείξεις ότι δεν δουλεύει?
    Πραγματικά αν μου το εξηγήσεις θα με βγάλεις από μεγάλο κόπο.
    Με συγχωρείς αλλά εγώ δεν έχω μάθει να κοροϊδεύω κανένα.
    Μπορώ να σου φέρω άπειρα παραδείγματα που την έχω πατήσει προσωπικά με διάφορες εταιρίες όπως για παράδειγμα με την εγγύηση επιστροφής χρημάτων έχω πληρώσει δύο φορές ένα Laptop.
    Φίλε ανώνυμε για να μην σε ζαλίζω άλλο, όλοι οι πελάτες μας είναι άνθρωποι που ενδιαφέρονται και αγαπούν το αυτοκίνητο τους για αυτό και ψάχνονται περισσότερο όπως θέλω να πιστεύω και εσύ.
    Μια παράκληση μόνο.
    Όταν τοποθετήσεις το σύστημα των 390€ πες μου σε παρακαλώ πόσο πραγματικά θα σου κοστίσει σε σύνολο και αν δουλεύει?
    Σας ευχαριστώ όλους για τον χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κάτι πολύ σημαντικό που ξέχασα…
    ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ
    Το κάθε κιτ παραγγέλνετε ξεχωριστά στην Γερμανία ανάλογα με τις προδιαγραφές του κάθε αυτοκινήτου.
    Γι’αυτό και δουλεύει σωστά και κάνει αυτά που υπόσχετε
    Μην σας παραμυθιάζει κανένας…
    Δεν μπορεί το σύστημα που κάνει για ένα Smart 1.0cc να έχει το ίδιο αποτέλεσμα και σε ένα Μ3 3.3cc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγώ παιδιά μόλις το έβαλα στο φορτηγό μου. Δεν έχω προλάβει ακόμα να κάνω μετρήσεις αλλά με τις πρώτες μετρήσεις θα ξαναγράψω. Θέλω περίπου 500€ την εβδομάδα πετρέλαιο.Εάν μου το κάνει 400€ θα είμαι πολύ ευχαριστημένος γιατί τα υπόλοιπα θα πάνε στην τσέπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Για σας παιδιά καί νάσαστε καλά !!! πού λέει καί το τραγούδι.ΕΡΩΤΗΣΗ :Σέ Mercruizer Εσω-Εξω Βενζίνης 5.7 Λίτρα ΜPI (Multi Point Injection)300 Ιππων σέ 8μετρο σκάφος μπαίνει αυτό τό πράμα?Λειτουργεί εκεί?Πόσο οικονομία μπορεί νά δώσει ? Αν ναί , Πόσο στοιχίζει?Η μηχανή δέν έχει καταλύτη ούτε λ φαντάζομαι.
    Ευχαριστώ γιά τον χρόνο σας καί τήν απάντηση σας εκ των προτερων
    Θά φανώ ανωνυμος δεν ξερω να το φτιαξω.Τό όνομα μου ειναι Γιώργος Παπάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Για σας από Χολαργό. Διαβασοντας τις απορείες και προπάντων τα σχόλια περί του θέματος υδρογόνου θα ήθελα να σχολιάσω την απάντηση της εταιρίας στον ανώνυμο.Κατά proton,το θέμα υδρογονου είναι λίγο μυστήριο και όντως χρειασετε ψάξιμο.Έχοντας κατεβάσει αμέτρητα mb σε pdf αρχεία για το υδρογόνο αλλα και γενικά "free energy" αισιόδοξω πως ναι! είναι εφικτό.Κατά δεύτερον, προτείνω για εγγύηση και επιστροφή χρημάτων του προϊόντος μια πολύ απλή λύση.Ας πάρουμε για παράδειγμα το δικό μου τροχοφόρο, ένα Chevy Tahoe 1995 5.7L με χωρητικότητα δεξαμενής καυσιμου 114L στοιχεια κατασκευαστή.Γεμισοντας το τεποσιτο τέρμα, με την παρουσία ενός αντιπροσωπου τις εταιρίας,θα διανισουμε 50 χλμ και θα ξανα επιστρεψουμε στο ιδιο βενσιναδικο γεμισοντας ξανα το τεποσιτο.Η ενδιξη της αντλιας θα δειξη την ακρηβες καταναλωση των 50χλμ.Που στην δικια μου περιπτωση θα ειναι 12λ-50χλμ.Με την τοποθετιση του μηχανισμου και επαναλαμβανοντας την παραπανο διαδικασια, με τα λεγομενα της εταιριας οι ενδηξεις θα πρεπει να ειναι πανω κατω στα 6-8λ τα 50χλμ.Αν η εταιρια, μου εγκιαται μια τετεια καταναλωση και σε περηπτωση που δεν φταση τις παραπανο τιμες, θα απαιτησω και'γω τα χρηματα τα οποια δαπανησα.
    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φίλε Γιώργο καλησπέρα
    Την προηγούμενη εβδομάδα τοποθετήσαμε ένα σύστημα στο σκάφος ενός φίλου 3.0 lit.
    Εγώ φίλε Γιώργο να πουλήσω θέλω, αλλά θέλω να είμαι επίσης σωστός και ειλικρινής απέναντι στους πελάτες μου, για αυτό και θα σου πρότεινα πρώτα από όλα να κάνεις λίγο υπομονή μία με δυο εβδομάδες ώστε να έχουμε ακριβή αποτελέσματα από το σκάφος του φίλου και να ρωτήσουμε και το εργοστάσιο στην Γερμανία τι μας προτείνει για την δική σου μηχανή από άποψη συστήματος και κόστους.
    Πάντως μέχρι την Δευτέρα – Τρίτη θα μου απαντήσουν από την κατασκευάστρια εταιρία για το σύστημα που θα δουλέψει σωστά στην μηχανή σου και φυσικά θα έχει και αποτέλεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπέρα σε όλους. Θέλω πρώτα απ'όλα να πώ πως ο πελάτης και φίλος πλέον Γιώργος με το AUDI δεν έπρεπε να επιτεθεί στον φίλο που ρωτούσε για το σύστημα. Στην τελική προσπαθούμε όλοι μας όταν θέλουμε να πάρουμε κάτι να μην πετάξουμε τα λεφτά μας στα σκουπίδια. Φίλε ανώνυμε ο Γιώργος με το AUDI δεν έχει κανένα κέρδος από την εταιρία μας.Απλά είναι ένας ακόμα ευχαριστημένος πελάτης που και αυτός με την σειρά του προσπάθησε να υποστηρίξη την αγορά του. Και οι δύο στην τελική έχετε δίκιο και άδικο. Αυτά γι ατην παρεξήγηση που δημιουργήθηκε ανάμεσα σε έναν πελάτη και έναν υποψήφιο πελάτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Για τον Πέτρο με το Chevy.
    Φίλε Πέτρο καλησπέρα. Αυτό που λές να κάνουμε με το αυτοκίνητο σου είναι σίγουρα διαφήμιση για εμάς αλλά πρακτικά δεν είναι εφικτό να γίνει. Πρώτα απ'όλα δεν υπάρχει περίπτωση να βρούμε στον ίδιο δρόμο τις ίδιες συνθήκες μισή ωρά μετά το δεύτερο πέρασμα. Δεύτερον το σύστημα μας ,όπως ότι καινούργιο, πρέπει να στρωθεί πάνω στο όχημα του καθενός για να αρχίσει να δείχνει το μεγάλο ποσοστό μείωσης. Όπως όταν αλλάζουμε είδος βενζίνης από απλή σε 100 οκτανίων η διαφορά φένεται μετά από 6 γεμίσματα έτσι και στο σύστημα μας πρέπει να γίνουν κάποια χιλιόμετρα μέχρι να συνεργαστεί 100% ο κινητήρας με το σύστημα. Καταλαβαίνω και κατανοώ τις ανυσηχίες του καθενός γιατί μιλάμε για το αυτοκίνητο μας και για τα χρήαμτα μας που με κόπο όλοι βγάζουμε. Θα μπορούσαμε όμως να παίξουμε όπως πολλές "μεγάλες" εταιρίες και να πούμε "ναι υπάρχει επιστροφή χρημάτων" και να βάλουμε και εμείς ψιλά γράμματα που να λένε πως δεν πρέπει να έχει πειραχτεί η συσκευσία ή κάτι ανάλογο. Δεν είμαστε όμως εμείς αυτή η εταιρία που θα κάνει κάτι τέτοιο. Δρούμε ώς καταναλωτές πρώτα και μετά ώς έμποροι. Δεν νιώθουμε καλά με το να κάνουμε σαν έμποροι ότι μας ενοχλούσε και μας εκνεύριζε σαν καταναλωτές. Δεν περιμένω να με πιστέψεις μόνο και μόνο επειδή είμαι ειλικρινής αλλά έτσι είμαστε εμείς και έτσι θα συνεχίσουμε να είμαστε. Μην ξεχνάς πως και εμείς το έχουμε βάλει στα αυτοκίνητα μας πολύ πρίν το προτείνουμε σε εσάς. Το ψάξαμε πάρα πολύ και δοκιμάσαμε 2-3 συστήματα άλλων εταιριών πρίν καταλήξουμε σε αυτή που συνεργαζόμαστε τώρα. Αυτή η εταιρία μας έδωσε ότι μας είπε και έτσι κάναμε την συνεργασία μαζί τους. Δεν μας συμφαίρει και εμάς να κοροιδέψουμε τους πελάτες μας γιατί θα κοροιδέψουμε έναν,δύο τρείς,τέσσερις το πολύ και μετά θα μαθευτεί και δύσκολα θα μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Για εμάς μετράει ο πελάτης να μείνει ευχαριστημένος. Τέλος θέλω να πώ πως κάθε αυτοκίνητο δουλεύει διαφορετικά και κάθε οδηγός οδηγεί διαφορετικά. Γι'αυτό το λόγο και λέμε πως θα δείτε μείωση ΕΩΣ 40% και δεν λέμε πως δείτε ακριβώς το νούμερο αυτό.
    Συγνώμη για το μεγάλο και κουραστικό μου μύνημα αλλά δεν γινόταν να εξηγήσεις κάτι τέτοιο με λίγα λόγια. Είμαι στην διάθεση σας και εγώ και ο συναιτέρος μου για να λύσουμε οποιαδήποτε απορία έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Mr. Waterfuel ευχαριστώ για την άμμεση απάντηση. Διαβάζοντας και την απάντηση πρός το CHEVY θέλω να ρωτήσω ότι άν χρειάζεται 6 γεμίσματα το ρεζερβουάρ για να συνεργαστεί ο κινητηρας με το νεο για αυτόν σύστημα τότε δεν νομίζω ότι ο φίλος με την 3.0 λίτρα (το σκάφος που έβαλες το σύστημα ) σε 2 εβδομάδες θα κάνει 6 γεμίσματα για να έχουμε αποτελέσματα.Δεδομένου ότι και 130 λίτρα μόνον να παίρνει το τανκ του θα χρειασθεί 780 λιτρα δηλαδή 1404,00 Ευρώ.Σε δύο εβδομάδες?Ασε που με τόσα καύσιμα η 3.0 λίτρα πάει και ερχεται Πειραια-Κερκυρα 2 φορές όχι μόνον μία.Θα κάνει τόσα μίλια?Τέτοια κατανάλωση?σέ τόσο μικρό διάστημα?Αλλωστε το να αλλάξουμε οκτάνια στήν βενζίνη και στο ίδιο τάνκ, αφού δέν αδειασαμε την λιγοτερων οκτανίων έχουμε μια μέσης τιμής οκτανίων βενζίνη,είναι ένα θέμα διαφορετικό από τό νά διαφοροποιήσουμε τήν καύση καί να την κάνουμε καλλίτερη καί οικονομικότερη.Αρα με την ίδια βενζίνη πο΄υ περιέχει τό τάνκ αν τό σύστημα αποδίδει τα λεγόμενα του η οικονομία θά πρέπει να φανεί άμμεσα.Οσο γιά το να στρώσει δεν το καταλαβαίνω διότι απ'ότι λένε οι επαίοντες στό θέμα(θέλω να πιστεύω και εσείς)τοποθετείται κάποιο τσίπ η δαχτυλίδι η δέν ξέρω τι άλλο ,το οποίο τό αποκαλούν ψεύτη ώστε να διορθώνει άμμεσα ότι διαβάζει ο εγκέφαλος ,αλλά καί μετα τον λ τοποθετείται κάτι όπου διαβάζει τα καυσαέρια ώστε ο εγκέφαλος να στέλνει εντολή οικονομικότερου ψεκασμού άλλως θά στέλνει περισσότερο απο πρίν και θά καίει τό ίδιο η καί παραπάνω από πρίν άν δέν τοποθετηθεί καί ο ψεύτης(διορθωτής).Κατάληξη:Η όποια απόδοση οικονομίας θά πρέπει νά είναι άμμεση καί δεν έχει καμμία μα καμμία σχέση μέ τα 6 γεμίσματα η τό να στρώσει σέ συνεργασία ο κινητήρας μέ το σύστημα.Επιθυμώ διακαώς να λειτουργεί οικονομικά το σύστημα, όπως τό διαφημίζεται καί να το αγοράσω να φχαριστιέμαι βόλτες με λογικά έξοδα.Αλλά οι ανωτέρω επεξηγήσεις πού έδωσες δέν.....είναι κατανοητές σέ εμένα.Θάδιαβάσω με χαρά την απάντηση σου καί ΄τουλάχιστον η κατασκευάστρια εταιρεία θά πρέπει νά μπορεί να μάς απαντήσει ικανοποιητικά κατανοητά καί πρακτικά(επί τής πράξεως).Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Προς τον George Pappas.
    Δεν είπα πως θέλει 6 γεμίσματα για να δουλέψει το σύστημα. Είπα πως όπως όταν αλλάζεις είδος βενζίνης από απλή σε 100 οκτανίων πρέπει να κάνεις 6 γεμίσματα για να καταλάβεις την διαφορά που έχει η απλή από την 100άρα βενζίνη.
    Το παράδειγμα αυτό το έδωσα για να καταλάβετε όλοι σας πως χρειάζεται λίγος χρόνος για να συνεργαστεί το σύστημα με τον κινητήρα. Ο χρόνος αυτός δεν ξεπερνάει στα αυτοκίνητα την μία εβδομάδα. Δεν λέμε σε κανέναν να αλλάξει την βενζίνη που χρησιμοποιεί και να βάζει 100άρα.Το αντίθετο μάλιστα.Και εμείς απλή αμόλυβδη βάζουμε.
    Επίσης για την αποφυγή όποιας παρεξήγησεις θέλω να εξηγήσω την έννοια της πρότασης "να στρωθεί" το σύστημα. Το να στρωθεί το σύστημα είναι ο χρόνος που χρειάζεται το σύστημα για να αρχίσει να αποδίδει τα μέγιστα. Τα συστημάτα κατα την παραγωγή τους δοκιμάζοντε στον πάγκο ,όπως λέμε, και μετά συσκευάζοντε. Πρέπει λοιπόν να δουλέψει μερικές ώρες ώστε να αρχίσει η γεννήτρια να αποδίδει την ποσότητα του υδρογόνου που χρειάζεται το όχημα.
    Ελπίζω να σου ξεκαθάρισα κάποια πράγματα.
    Και κάτι τελευταίο. Ο Water For Fuel είναι ο ένας συναίτερος και εγώ είμαι ο Waterfuel. Είμαστε 2 διαφορετικά άτομα αλλά με το ίδιο όνομα (Γιώργος). Οπότε για να μην μας μπερδέυετε έχουν χρησιμοποιήσει τα 2 αυτά ονόματα που να δηλώνουν πως είμαστε άτομα της εταιρείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλησπέρα σας κυριοι, ηθελα να πω και εγω την γνωμη μου , το συστημά σας το εμαθα απο καποιον κοινο φιλο που ειμαστε στο ιδιο κλαμπ αυτοκινητων , και ετσι εκδηλωσα ενδιαφερον για να διαβασω ολα τα σχολια εδω μεσα .
    Πιστευω οτι σαν κινηση ειναι πολυ καλη , ισως καλυτερη απο την υγραεριοκινηση καθως και εκει εξαρτασε απο τις εταιρειες καυσιμων και τις ορεξεις τους , υπαρχει ομως και εδω ενα αγκαθι που ακομα δεν μας το εχετε λυσει ωστε να αφησουμε τους οποιους ενδοιασμους και να προτιμησουμε το δικο σας προϊόν , Το αγκαθι αυτο ειναι το θεμα της καλης λειτουργιας και επιστροφης χρηματων που λενε οι περισοτεροι εδω μεσα. Πιστευω οτι το πιο σωστο το προτεινε ο Pete-Tahoe σε καποιο παραπανω μηνυμα λεγοντας να δοκιμαζουμε με καποιον τρόπο και αν για καποιο λογο δεν γινει πιστευτο ή δεν λειτουργησει τοτε να μπορει να ισχύσει η επιστροφη χρηματων , εστω και αν αυτο χρειαστει μια εβδομάδα, σαν επαγγελματιας και εμπορος και εγω πιστευω οτι ειναι μια καλη λυση απο την στιγμη που ειμαι σιγουρος οτι το προϊόν που προωθώ στην αγορα κανει οσα υποσχετε.
    Κατανοώ απο την αλλη μερια και τους εμπορους του συγκεκριμενου προϊόντος απο την αλλη γιατι σαν καταναλωτες δεν εχουμε υπομονη και αν δεν δουμε το ακριβες αποτελεσμα που ΕΜΕΙΣ θεωρουμε σωστο θα μπλεχτουμε σε κηκεωνα.
    Πιστευω παντως πως αφου ειστε τοσο σιγουροι για το προϊόν καπουθ στην μεση θα πρεπει να βρειτε μια λυση για να καθυσηχασετε τους καταναλωτες και υποψηφιους πελατες σας , εγω θα μπορεσω να το τσεκαρω μεσο του γνωστου μου για το αν δουλευει οποτε δεν αγχωνομαι αλλα οι υπολοιποι μην ξεχνατε οτι δεν μπορουν και φοβουνται μιας που ειναι μια αξιολογη επενδυση χρηματων που δεν διαφωνω οτι μπορει να σου επιστρεψει τα λεφτα της .

    Σας ζητω συγνωμη αν σας κουρασα με το μεγαλο μου μηνυμα .
    Παντα με καλο σκοπο και εκτιμηση στο εργο σας.

    Παπαγεωργιου Χάρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. LANCIA Y1100 Θεσσαλονικη.
    Νεα δεδομενα προεκυψαν η ερευνα εφερε αποτελεσματα και αυτα ειναι τα εξης:
    η εφαρμογη HHO ειχε καποια προβληματα στη συνεργασια με τον αισθητηρα (λ), μια νεα ομως εφευρεση (εξεληξη της προηγουμενης) καταφεραμε να απομονωσουμε και το οξυγονο και να χρησημοποιουμε μονο το υδρογονο στο χωρο καυσης και αυτο σημαινει οτι εχουμε καλυτερα αποτελεσματα. Και οικονομια ως προς το κοστος της εφαρμογης, δεν χρειαζομαστε πια το volo performance που χρησημοποιουσαμε στο obd αλλα ουτε και campass στα αυτοκινητα που δεν ειχαν obd. Με λιγα λογια το καυσιμο που παραγεται πλεον ειναι ΥΔΡΟΓΟΝΟ και ΟΧΙ HHO !!!
    Πρεπει να σας πληροφορησω οτι η συνεργασια με την βενζινη ή το πετρελαιο ή το αεριο ειναι απαραιτητη. Οικονομια εντος πολεως δεν υπαρχει, ειναι ψεμα οποιος το ισχυριζεται. Εκτος πολεως η οικονομια ειναι εως και 30-40% , εχουμε καθαρο κινητηρα, αυξηση ιπποδυναμης εως 10%, αθορυβο κινητηρα, καθαρο καταλυτη και μηδεν ριπους. Για να καταλαβετε ειναι σαν να ενισχυουμε το καυσιμο εως και 50% δηλαδη μετατρεπομε την βενζινη σε 150 οκτανια χωρις προβληματα στον κινητηρα.
    Θα το εφαρμοσω και στο αλλο μου αυτοκινητο (mercedes c200 μοντελο 2008) αφοβα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. LANCIA Y1100 Δουλευει η εφαρμογη ΗΗΟ στο Ι.Χ μου εδω και δυο μηνες αυτο που ειδα ειναι οτι εχω αυξηση της ροπης δηλ.το νοιωθω σαν 1400 απο την πρωτη ωρα μετα απο μια εβδομαδα πηγα στον αναλυτη και μετρησα ρυπους CO μηδεν HCO 12 CO2 250 σαν ερευνητης λοιπον διαπιστωνω καποια θετικα στοιχεια και φυσικα σηκωνω και το κοστος δεν θα προετρεπα να το βαλετε γιατι ολα ειναι ερευνα και σημερα εχουμε νεα δεδομενα ως προς την υδρολυση με φλαντζες που διαχωριζουν το οξυγονο και εχουμε μονο υδρογονο να μας ενισχυει το καυσιμο λοπον καθε μερα ψαχνω οταν θα ειμαι ετοιμος θα τα πουμε μεχρι στιγμης για να γνωριζεται τα 1000 ευρω τα φαγαμε και συνεχιζουμε την ερευνα μεχρι τελους ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΤΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΦΡΑΓΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. καθε 100χλμ θελει νερο το δοχειο με τιποτα δεν βγαζεις παραπανω χλμ εντος και βεβαια ο πωλητης δεν μας ειπε τι κανει με τον λ τον MAF MAP τι ξερει για το VOLO PERFORMANCE και για τις εξελιξεις στο θεμα μονο φραγκα μαζευει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φιλαράκι μήπως σου κόστισε λίγο ακριβά?
    Εγώ για το Yaris το πήρα από εδώ και πλήρωσα τα μισά λεφτά
    Και είμαι και ευχαριστημένος.
    Ένα μήνα τώρα δεν έχω βγει εκτός πόλης αλλά εντός έχω δει αποτελέσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πρός ΑΝΩΝΥΜΟ με LANCIA Y από Θεσσαλονίκη.
    Φίλε μου πρώτα απ'όλα σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζι μας τις μετρήσεις και τις ανακαλύψεις σου πάνω στο όχημα σου.Θα ήθελα όμως να εξηγήσεις ,πρός αποφυγεί παρεξηγήσεων, σε όλους εδώ πως το σύστημα στο αυτοκίνητο σου ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ. Το έχεις αγοράσει από κάποιον άλλο ή το έχεις κατασκευάσει μόνος σου. Εδώ θα ήθελα να ενημερώσω εσένα και όλους όσους παρακολουθούν το θέμα αυτό πως εμείς πρίν αντιπροσωπεύσουμε αυτή την εταιρεία είχαμε δοκιμάσει 4 συστήματα σε σύνολο από διάφορες εταιρείες του χώρου χωρίς όμως καλά αποτελέσματα ώς προς την οικονομία του καυσίμου εκτός βέβαια από την εταιρεία που τελικά επιλέξαμε να αντιπροσωπεύσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πρός ανώνυμο (δυστυχώς).
    Φίλε μου εσύ που λές κατηγορηματικά πως κάθε 100χλμ θέλει νερό το σύστημα δέν μας είπες από πού το αγόρασες?
    Και εδώ θέλω με την ευκαιρία του μυνήματος σου να σας παρακαλέσω να μας δίνετε στοιχεία για το πού πήρατε το σύστημα (όχι ονόματα και εταιρείες αλλά εάν το έχετε πάρει από εμάς ή από κάποιον άλλο) διότι με αυτό τον τρόπο είναι σαν να το κάνετε επίτιδες (ίσως ανταγωνιστές) για να δημιουργήσετε πρόβλημα στην εταιρεία μας.Δεν μπορεί κάποιος να κατηγορεί (γιατί αυτό κάνετε στην πραγματικότητα) το προιόν μας όταν δεν το έχει χρησιμοποιήσει ο ίδιος.
    Να σε ενημερώσω επίσης φίλε μου πως όσους έχουν τοποθετήση το σύστημα από εμάς τους ξέρουμε καλά και δεν έχουν προβλήματα σαν τα δικά σου.Εάν εσύ είσουν πελάτης που έχει αγοράσει το ΔΙΚΟ ΜΑΣ σύστημα τότε θα μας είχες πάρει τηλέφωνο στα σίγουρα γιατί πολύ απλά θα ήξερες πως εμείς θα σε στηρίζαμε και μετά την τοποθέτηση του συστήματος και θα προσπαθούσαμε να λύσουμε κάθε σου πρόβλημα που θα είχε να κάενι με το προιόν μας. Το κακό με κάποιους είναι πως εκεί που ακούμπησαν τα χρήματα τους δεν κάνουν καμία φασαρία (εγώ αυτό θα έκανα) και έρχοντε τώρα εδώ να κάνουν ζημιά σε μία εταιρεία που ειλικρινά πουλάει αυτό που λέει.Και για να κλείσω το θέμα θα σου πώ και κάτι τελευταίο.Εμείς θέλουμε να κοιμόμαστε ύσηχα το βράδυ με την συνείδηση μας καθαρή και ίσως για τον λόγο αυτό όσοι μας ξέρουν μας λένε πως δεν είμαστε πραγματικοί έμποροι.Εάν όμως έμπορος σημαίνει κοροιδεύω τους γύρω μου προς προσωπικό όφελος τότε ΝΑΙ δεν είμαστε και δεν θα γίνουμε ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ στο εξης λοιπον ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ καταρχην για την αμεση ανταποκριση του σχολιου μου Αγαπητε φιλε πρεπει να σου πω οτι δεν το εχω αγορασει απο εσενα αλλα αυτο δεν ειναι το ζητουμενο και φυσικα θα επρεπε να αναρωτηθης που εχει φτασει η ερευνα και τι εδειξε Οπως καταλαβαινεις υπαρχει ενδιαφερον πρωτα ιδεολογικο και βεβαιως οικονομικο αλλωστε εγω τη γνωμη μου εξεφρασα και δεν διαφωνουμε ως προς τα ωφελη τα περιβαλλοντικα η τις επιδοσεις τον καθαρο κινητηρα και την οικονομια εκτος πολης Ως αναφορα το κοστος ειναι κοντα σαυτο του ΥΑRIS αλλα εγω ζητησα ειδικη κατασκευη για να το τοποθετω και σε αλλο αυτοκινητο δηλ εχει τη μορφη βαλιτσας και το τοποθετω στο πορμπαγαζ αυτο ειχε ενα κοστος (καλωδια ρελε σωληνακια ασφαλειες κλπ) Οπως βλεπεις αποκατασταθηκες μεχρι εδω εν μερη ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ΣΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑ ΞΕΚΙΝΑ ΕΧΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΝΑΙ Η ΟΧΙ????? ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΧΙ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΩ Αμερικανοι αυστραλοι κορεατες το χρησιμοποιουν κανεις ομως δεν μιλα για καταναλωση ΕΝΤΟΣ ΠΟΛΗΣ Αυτα μεχρι στιγμης νεοτερα με την εφαρμογη υδρογονου και οχι ΗΗΟ παλιωσε αλλωστε και νομιζω οτι εκει θα πρεπει να δειξεις ενδιαφερον στην αναβαθμηση του συστηματος που απλουστευει τα πραγματα οπως καταλαβαινεις και ΞΕΡΕΙΣ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΝΕΟ ΡΕΚΟΡ....
    485 ΧΛΜ. ΜΕ ΜΙΣΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Παιδια τελειο ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. kalhspera panw apo 200 xiliometra sto rezerbouar den perneis me tipota

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. pesmas ti autokinito einai pou ekane 485 xiliometra kai pesmas an exeis vali tsipani tin obd i an ksegelases ton oxyden sensor kai ton maf?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. paidia kalispera,eimai idioktitis 2 mikrwn fortigwn.sprinter 314 k ford transit.Den kserw an eimai eksipnos i apo tous "allous",alla to sprinteraki to exw idi girisei se igraerio kai exw kopsei stin mesi kai parapanw ta eksoda mou(milame gia 500ariko ana mina)Tha ithela na rwtisw 1onAn to sistima sas mporei na doulepsei parallila me siskeui igraeriou,2on,An gnwrizoume tigxon parenergeies ston kinitira,meta apo xronia kai 3on efoson doulevei parallila to sistima sas me tin venzini kanontas 40% oikonomia poia i oikonomiki diafora me to igraerio,dedomenou oti to teleytaio einai idi 55% pio katw apo tin timi tis venzinis??? labropoulos p.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Παιδια καλησπερα! εχουμε κανενα νεοτερο σχετικα με μετρησεις καταναλωσεις κτλ?? στα 1400αρια βενζινοκινητα,που εχουν πολλα ηλεκτρονικα κλτ, μοντελα 2008 και μετα θα δουμε μειωση αξιολογη? ειδα εχετε 2 κιτ υδρογονου,προφανως το ενα απο αυτα ειναι το πιο εξελλιγμενο οπως αναφερετε! αν το 40% ειναι πολυ αισιοδοξο,ενα ελαχιστο 35αρι% θα δουμε η μπορει να καταγραφουν πολυ μικροτερα ποσοστα με το εξελλιγμενο συστημα HH SSM???? Περιμενουμε κατι νεοτερο να υποσχεται ακομη μεγαλυρη μειωση η το SSM ειναι οτι πιο ελλιγμενο υπαρχει την συγγκριμενη στιγμη? παιδια ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. παιδια κανενα νεοτερο σχετικα με οικονομια ποσοστα??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Τι λέτε ρε παιδιά εγώ το πήρα 450€ από εδώ και είμαι ευχαριστημένος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Απάντηση προς ανώνυμο.
    Το αυτοκίνητο που έκανε τα 485χλμ. είναι GOLF 1.4lt του 2003. Δεν έχει τσιπάκι γιατί φοράει το πιο εξελιγμένο σύστημα υδρογόνου που ΔΕΝ στέλνει το οξυγόνο στον κινητήρα αλλά το επιστρέφει στην ατμόσφαιρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Προς Κο Λαμπρόπουλο.
    Κύριε Λαμπρόπουλε καλά κάνατε και βάλατε υγραέριο στα οχήματα σας. Δεν κατακρίνουμε κανέναν για τις επιλογές του. Και βέβαια το υδρογόνο δουλεύει παράλληλα και με το υγραέριο και με το φυσικό αέριο και μάλιστα με πολύ καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με τις επιδόσεις του κινητήρα σας. Ήδη έχουμε τοποθετήση αρκετά συστήματα υδρογόνου σε οχήματα με υγραέριο και τα αποτελέσματα είναι πολύ καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. προς waterfuel

    Παρακαλω ενημερωστε μας για το πιο εξελιγμενο συστημα υδρογονου , που μπορουμε να το δουμε , καποιο site ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. To site μας είναι www.waterfuel.gr
    Σε γενικές γραμμές μιλάμε για καθαρό καύσιμο.
    100% διαχωρισμός του οξυγόνου από το υδρογόνο
    Το οξυγόνο απελευθερώνετε στην ατμόσφαιρα και το υδρογόνο, σαν το καθαρότερο καύσιμο που είναι, διοχετεύετε μέσο της εισαγωγής αέρα στον κινητήρα του αυτοκινήτου.
    Αυτό που έχει σαν αποτέλεσμα είναι ο εμπλουτισμός του υπάρχοντος καυσίμου με υδρογόνο και η μείωση της κατανάλωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ,ΕΝΝΟΩ ΙΔΙΩΤΙΚΟ 1400-2000 HP.ΜΕ ΗΗΟ.
    ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΠΑΤΑΓΟ ,ΑΝΑΡΠΑΣΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ.
    ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ ? ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ .
    ΜΠΟΥΦΟΣ ΕΙΜΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. 1ον ποιός σου είπε ότι δεν έχει βγεί?
    2ον άν μου πάρεις εσύ την άδεια από το κράτος να εγώ θα σου κάνω το αυτοκίνητό σου με 98% ΗΗ
    Αν έχεις τρόπους εδώ είμαστε να το συζητήσουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Φίλε tiktis το πιο σύστημα θα τοποθετήσης είναι καθαρά το τι ακριβώς ζητάς για το αυτοκίνητο σου. Και οι δύο τύποι συστημάτων που έχουμε εμείς κάνουν οικονομία στα καύσιμα. Η διαφορά τους είναι πως η SM ΗΗΟ στέλνει Υδρογόνο και Οξυγόνο στον κινητήρα και έτσι χρειάζεται να τοποθετήσουμε και έναν αντάπτορα ώστε να μην διαβάζει σωστά ο αισθητήρας λ του αυτοκινήτου το οξυγόνο και έτσι να κόβει το καύσιμο.
    Στην περίπτωση του SSM το σύστημα διαχωρίζει απο μόνο του το Υδρογόνο απο το Οξυγόνο και στέλνει το υδρογόνο στον κίνητηρα και το οξυγόνο το ελευθερώνει πίσω στην ατμόσφαιρα. Σε αυτή την περίπτωση δεν απαιτήται η χρήση αντάπτορα. Ο εγκέφαλος διαβάζει πλουσιότερο μείγμα καυσίμου και κόβει απο εκεί που μπορεί, δηλαδή την βενζίνη,πετρέλαιο κ.α.
    Για περισσότερες πληροφορίες δές και στο www.waterfuel.gr καθώς επίσης και μέσω email στο info@waterfuel.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. καλησπερα..εχω ενα rx8 challenge και ηθελα να ρωτησω αν εχετε τοποθετησει σε τετοιου ειδους ΙΧ λογω της φυσης του κινητηρα και αν ναι τι κοστος εχει και τη μειωση καταναλωσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Θέλω νά τό βάλω σέ ΜERCEDES 190.E. 1.8 1991 Mod. πόσο θά κοστίσει ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Θέλω νά τό βάλω σέ ΜERCEDES 190.E. 1.8 1991 Mod. πόσο θά κοστίσει ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Πείτε μας την άποψη σας...

Αρχειοθήκη ιστολογίου